Sabtu, Julai 16

Julai 2O11 bulan ke PPUM aje..

Assalamualaikum... salam 1 malaysia..


Awal Julai sampailah ke penghujOng Julai .. tiap2 isnin.. rabu .. dan jumaat asyik berulang alik ke PPUM aje..



Sarapan pagi sampai makan tengahari... sOlat zOhOr sampai solat asar .. Dah hampir maghrib ..baru sampai rumah.. Macam tuu lah tiap kali berulang alik ke PPUM sejak 2OO7 yg lalu sampai sekarang..



Memanjang je tergesa gesa nak sOlat.. nak ngajar anak2 murid mengaji.. nak masak utk makan malam lagi... yang tinggal kat rumah cume si bujang remaja .. untuk lepas diri sendiri je.. takat buat nasik gOreng bOley le..



Syukur juge pada Illahi.. suami amat memahami situasi... suap apa yg ade je .. buat pengalas perOt mentara esOk pagi.. Terima kasih sangat2.. sebab berkOngsi semangat dalam mengharOngi liku2 hidOp ini..



Buat teman2 sejiran yang selalu membakar semangat dan menyalakan peransang ... terima kasih juge yang tidak terhingga... Dalam kehidupan kite.. jiran adalah yang paling hampir dengan diri kite.. merekalah keluarga kite.. merekalah mata dan telinga kite.. sebab itulah Allah amat cinta pada hamba2nya.. yang menyayangi jiran2nya...



Pada ahli keluarga .. adek beradek dan saudara mara... kasih kite sentiasa kekal tersimpul mati.. terima kasih juge pada semua yang masih prihatin .. kite cuma.. belOm ada izin dari Nya untuk berada disisi sentiasa.. kerana kekangan masa dan keadaan... yang setiap detik sentiasa mendahului kite... Sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan