Khamis, Julai 22

Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak..

Salam Ramadhan..

Teruja betul hati nii..sbb x lama lagi Ramadhan akan datang lagi.. moga ana dipanjangkan usia dan dianugerahkan kesihatan yang maksima..OlehNya.
Dua tiga hari yg lepas.. ana dah berbincang dgn suami dan anak.. insyaAllah Ramadhan tahun nii.. nak ikut berterawih di Masjid Alam Shah pulak.. Sebelum ni.. ana berterawih kat surau dekat rumah je.. bertadarus pun kat surau gak bila usai solat sunat terawih..
Tapi.. Ramadhan tahun nii.. kalau dapat join bertadarus sekali dgn para jemaah muslimah di Masjid Alam Shah.. alhamdulillah sangat2.. harap2 termakbul..
Dengan kawan2 satu blok pun dah bincang.. ada yang sanggup.. ada yang tak.. biasa laa.. Sabtu Ahad plak bincang nak ranjau mane2 Masjid Jamek yang ada kat KL nii..
Anak ana pun teruja gak dgn tiap kali dtgnya Ramadhan.. Bulan Ramadhan nii.. rasa manis.. hati seronok je.. katanya..! hmm..kalau semua budak remaja punya jiwa yg macam tuu.. alangkah damainya.. bila berterawih.. tak ada laa bingit dengan bunyi meriam dan mercun sana sini.. tapi itulah suasana yang pasti ditempuh bila Ramadhan datang lagi..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan